loading...
اخبار داغ فوتبال جهان
moein بازدید : 6 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

در پی شکست سنگین چلسی مقابل یوونتوس در چارچوب رقابت‌های گروه پنجم لیگ قهرمانان اروپا، روبرتو دی ماتئو مربی چلسی گفت همچنان روی نیمکت این تیم باقی خواهد ماند.

وی در پایان این بازی که با نتیجه سه بر صفر به سود یوونتوس خاتمه یافت در پاسخ به سوال‌های مبنی بر آینده خود در چلسی گفت: فکر می‌کنیم فعلاً باید ترکیب گروهی خود را حفظ کنیم. فعلاً در چلسی می‌مانم و امیدوارم در آینده نیز همین‌طور باشد. به هر حال،‌ پاسخگویی درباره این سوال بر عهده من نیست.
وی افزود: من مسئول این نتیجه هستم، و اگر قرار است کسی سرزنش شود،‌من هستم.
دی ماتئو گفت: ترکیب را چیدم و فکر می‌کردم این ترکیب برای شکست دادن یوونتوس جواب می‌دهد یا دست‌کم می‌تواند بازی را به تساوی بکشاند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، مربی چلسی درباره صعود این تیم به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: هنوز این امکان وجود دارد و در صورتی که یوونتوس بازی روز ششم را به شاختار دونتسک اوکراین واگذار کند و چلسی نورزیلان دانمارک را شکست دهد می‌تواند به دور بعدی صعود کند.
بر اساس جدول رده‌بندی این رقابت‌ها شاختار دونتسک با ده امتیاز از پنج امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. یوونتوس و چلسی نیز به ترتیب با نه و هفت امتیاز از همین تعداد بازی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 317